Sunday 19 October 2008

Retroparade I



2 comments:

mircea oculeanu said...

Ehei, favorita mea all times chiar daca nu in varianta asta..
Teodora, nu comentez aici din cauza asta ci pentru ca am inceput sa urmaresc ce faci...
Imi plac ceva imagini de la tine, insa as avea o mica propunere: unele dintre aceste imagini merita un pic mai mult, ma refer la oleaca de prelucrare, chiar daca nu esti fana de photo shop. Mai ales white ballance'u nu e punctul forte al camerelor actuale - din indiferent ce generatie ai folos..
In rest go go go :)

Teodora said...

Ce bucurie sa va gasesc aici! Abia acum am vazut comentariul. Stiu ca mai am multe de invatat, dar niciodata nu pare sa fie destul timp petru asta, desi nu ma zoreste nimeni. As vrea sa gasesc pe cineva care sa ma invete, desi probabil cele mai multe deprinderi vin din multe incercari nereusite. Va mai astept cu drag cu critici si alte observatii. Multumesc de vizita :)