Saturday 20 June 2009

Niciodata strivit


Adevaratele fire magice nu se rup niciodata.

3 comments:

alexandru said...

am stat! şi am stat! şi nu pot să zic decât că îmi place! şi chiar aşa! pasiunea(roşu) nu poate fi strivită! gândurile (verde) nici atât! cu puritatea (alb) mai e o problemă că pe alb umbrele chiar sunt puternice.

Teodora said...

Hai ca asta a fost profund! :) O singura dilema cromatica am, daca pot sa ii spun asa: de ce-s gindurile verzi?
Multam de vizita.

alexandru said...

nu gândurile sunt verzi ci verdele e gânduri. adică un mediu predominant verde, induce o stare meditativă, hrăneşte gândurile. cel puţin aşa simt eu să fac când sunt în pădure, de exemplu. şi mai e şi o oarecare teorie psihocromatică în cultura europeană legată de acţiunea şi simbolismul culorilor, care se verifică din cât am văzut.