Friday 29 April 2016

Cozonaci et company

Unii erau la munca de jos



în timp ce aluatul creștea.


Spațiul de lucru era pregătit


și bunica a început descîntecul...






...a adunat toate bunătățile la un loc,



le-a împăturit bine,


le-a pregătit locul de odihnă în tavă


privind circumspect


cum cresc cuminți


după care a luat-o de la capăt


pentru că tot ce-ți trebuie e un sucitor, mîinile potrivite


și-un pic de talent la pictat cu gălbenuș.


Minunea se dă la căldurică


în timp ce noi dăm buzna peste bunicu


pentru că bunica


vrea să-mi arate o floare,


dar eu profit de câteva minute doar cu bunicu, pe care l-am vrăjit cu o ciocolată caldă așa că m-a lăsat să-mi fac de cap printre pozele de familie


pînă s-a întors bunica și-am făcut și noi un portret de grup 


și nu după mult timp...





No comments: